Dane Administratora
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu RODO, jest Kopalnia i Warzelnia Solanek dr Zabłocka Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Iłłakowiczówny 11b/12, 40-132 Katowice, NIP:6340257712, REGON: 001397146, KRS: 0000162178. .
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można się skontaktować z Administratorem także za pośrednictwem adresu e-mail biuro@zablocka.pl
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Przetwarzamy tylko te dane, które zostały nam udostępnione.
W zależności od przypadku, może to być imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub dane, które zostawiasz w ramach poruszania się po stronie zablocka.pl
Twoje dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów, dla których zostały podane.
Jeśli podałeś dane w formularzu kontaktowym lub wiadomości e-mail, dane przetwarzane będą w związku z tą wiadomością, np. naszą współpracą i realizacją zamówienia.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz w niektórych przypadkach konieczne do realizacji celów określonych powyżej (składania zamówień, wysyłki zamówień), a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości skorzystania z tych usług.
Na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane i od kogo je pozyskujemy?
W zależności od przypadku, podstawą prawną przetwarzania Twoich danych może być:
-Twoja wyraźna zgoda (np. uzupełnienie formularza kontaktowego, zgoda na otrzymywanie informacji o nowościach i aktualnych wydarzeniach) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO; pamiętaj – zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w każdej chwili, co nie wpływa jednakże na legalność przetwarzania danych dokonane przez tym cofnięciem;
– realizacja usługi, na potrzeby której udostępniasz dane, w przypadku kontaktu w celu nawiązania współpracy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-realizacja ustawowego obowiązku – art. 6 ust. 1 lit. c RODO; jeżeli doszło między nami do zawarcia umowy, ustawowym obowiązkiem jest przechowywanie danych, w tym danych osobowych, w ramach dokumentacji księgowej i rachunkowej;
– prawnie uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO; prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania danych jest, w zależności od sytuacji, marketing bezpośredni produktów lub usług, chęć dostarczania Ci usług najwyższej jakości i poprawa ich funkcjonowania, budowanie pozytywnych relacji z Tobą i innymi usługobiorcami, udzielanie odpowiedzi na zapytania, sugestie, skargi i reklamacje lub ustalenie, dochodzenie i egzekucja roszczeń oraz obrona przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
Przez jaki czas będziemy przetwarzać dane?
Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne. Po tym czasie przetwarzanie ograniczone zostanie wyłącznie do przechowywania danych przez taki czas, jaki jest niezbędny do ich usunięcia lub zanonimizowania.
Kto ma dostęp do Twoich danych?
Administrator może przekazywać Twoje dane innym podmiotom, m.in. swoim podwykonawcom zajmującym się świadczeniem usług wspierających działalność Administratora, w zakresie niezbędnym dla realizacji celów przetwarzania, np. dostawcom narzędzi marketingowych, księgowości, doradcom prawnym.
Aktualnie Administrator współpracuje z następującymi podmiotami, będącymi administratorami danych osobowych:
1) podmioty świadczące usługi informatyczne- w celu: zapewnienie dostępu do usług informatycznych; zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych; wykonywanie prac konserwacyjnych i rozwojowych;
2) podmioty świadczące usługi marketingowe- w celu analizy danych marketingowych;
3) podmioty świadczące usługi księgowe i finansowe;
4) firmy kurierskie.
Osoby upoważnione do przetwarzania danych przez Administratora. Administrator udostępnia dane osobowe współpracownikom upoważnionym do przetwarzania danych w jego imieniu.
Organy państwowe. Dane osobowe są udostępniane także wtedy, gdy zwrócą się o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policji, sądy czy organ nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Lokalizacja. Powyższe podmioty mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Jakie masz prawa?
Masz prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
Masz także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a także do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
W przypadku przetwarzania danych przez Administratora niezgodnie z prawem, przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Rozpatrywanie żądań zgłoszonych przez osoby, których dane dotyczą następuje możliwie niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu.
Polityka cookies
Pliki cookie
Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie czasami umieszczamy na urządzeniu użytkownika małe pliki – tzw. cookies („ciasteczka”).
Podanie przez użytkowników danych objętych plikami cookies jest dobrowolne, a wyrazem takiej woli po stronie użytkownika jest odpowiedni zestaw ustawień przeglądarki internetowej, z której następuje połączenie z witryną. Wycofanie zgody jest możliwe poprzez łączne usunięcie plików cookies zainstalowanych przez witrynę z poziomu ustawień przeglądarki (najlepiej połączone z wyczyszczeniem cache przeglądarki) oraz jednoczesną zmianę ustawień przeglądarki na uniemożliwiające instalację plików cookies.
Czym są pliki cookie?
„Cookie” to mały plik tekstowy, który strona internetowa zapisuje na komputerze lub urządzeniu przenośnym internauty w chwili, gdy ten ją przegląda. Strona ta może w ten sposób zapamiętać na dłużej czynności i preferencje internauty (takie jak nazwa użytkownika, język, rozmiar czcionki i inne opcje). Dzięki temu nie musisz wpisywać tych samych informacji za każdym razem, gdy powracasz na tę stronę lub przejdziesz z jednej strony na inną.
Jak używamy plików cookie?
Korzystamy z plików cookies w celu zapamiętania kolejności działań i identyfikacji każdego użytkownika na witrynie i badania zachowań internauty przeglądającego stronę internetową. Są to tzw. sesyjne pliki cookies, które pozostają na Twoim komputerze tylko na czas jednej wizyty; oraz permanentne pliki cookies, pozostające przez dłuższy okres.
Cookies generowane są przez Administratora oraz przez podmioty trzecie, w szczególności portal Facebook w ramach wykorzystywanego narzędzia tzw. piksela Meta; informacje zawarte w plikach cookies odpowiednio kontrolują Administrator lub podmioty trzecie.
Cele, w których używamy plików cookies, nie wymagają jednakże zidentyfikowania osoby, której dane dotyczą. Wobec powyższego Administrator nie ma obowiązku zachowania, uzyskania ani przetworzenia dodatkowych informacji w celu zidentyfikowania osoby, której dane dotyczą, wyłącznie po to, by zastosować się do RODO.
Pliki cookies nie są wykorzystywane do innych celów niż wyżej wskazane.
Jak kontrolować pliki cookie
Pliki cookie można samodzielnie kontrolować i usuwać – szczegóły są dostępne na stronie www.aboutcookies.org oraz w większości przypadków w zakładce „Pomoc” znajdującej się w menu Twojej przeglądarki. Możesz usunąć wszystkie pliki cookie zamieszczone na Twoim komputerze. Ponadto w większości przeglądarek możesz wybrać ustawienie, które uniemożliwia instalowanie tych plików. W takim przypadku może się okazać konieczne dostosowanie niektórych preferencji przy każdej wizycie na danej stronie, a część opcji i usług może być niedostępna.